Voor de actieve seniorenleden: updaten pasfoto

23 januari 2024

We hebben een klein verzoekje dat ons maar vooral ook jullie helpt om alles soepel te laten verlopen bij de wedstrijden. We willen graag dat jullie je pasfoto’s updaten, zodat andere scheidsrechters jullie snel en gemakkelijk kunnen herkennen. Het belangrijkste is dat je gezicht goed herkenbaar is op de foto.
Hoe update jij je pasfoto?
Ga in je Voetbal.nl app naar ‘Instellingen’, kies voor ‘Mijn persoonsgegevens’. Klik vervolgens op je pasfoto zodat je een nieuwe kunt toevoegen. Zo simpel is het eigenlijk. Echt belangrijk is wel; besef dat de foto die je toevoegt in Voetbal.nl, ook daadwerkelijk je spelerspasfoto is voor je spelerspas. Dus de scheidsrechter moet jou aan de hand van deze foto duidelijk kunnen herkennen op het veld.

Last modified: 23 januari 2024

Comments are closed.