Verslaving

2 april 2024

Alcohol, drugs en gokken zijn veelvoorkomende problemen in onze samenleving, ook in Boerdonk en Keldonk. Het bestuur heeft gesprekken gevoerd met Bullshift, een organisatie die helpt bij diverse levensproblemen, zoals verslaving. Samen nodigen we je/jullie, uit om met elkaar hierover in gesprek te gaan.

Allereerst willen we een informatieavond plannen op woensdag 10 april waarbij alle leiders, trainers en bestuursleden welkom zijn. Deze bijeenkomst start om 20.00 uur in de kantine van RKSV Boerdonk.

Vervolgens organiseren we een informatieavond op woensdag 17 april waarbij de spelers/leden en overige jeugd van buiten de voetbalclub, uitgenodigd worden (vanaf 12 jaar t/m 21 jaar). Zij zullen verhalen te horen krijgen van ervaringsdeskundigen die bij Bullshift in dienst zijn. Deze bijeenkomst start om 19.00 uur in de kantine van RKSV Boerdonk. De trainingen voor de betreffende teams komen op deze avond te vervallen!

Tot slot zal er de mogelijkheid zijn voor ouders en/of andere geïnteresseerden om een bijeenkomst bij te wonen waarin verhalen verteld worden door de ervaringsdeskundigen van Bullshift. Ook hier is er de mogelijkheid om vragen te stellen. Deze bijeenkomst zal plaatsvinden op woensdag 24 april om 20.00 uur in de kantine van RKSV Boerdonk.

Gezien het belang van dit onderwerp vertrouwen we op een grote opkomst.
Als je nog vragen hebt, kun je contact opnemen met Roy Huijbers (06-12303382)

Last modified: 2 april 2024