Per direct: hoofdtrainer gezocht

9 januari 2024

Afgelopen week heeft, na goed overleg met het bestuur en de technische commissie, trainer Johan Strouken besloten om per direct te stoppen als trainer van Boerdonk. We betreuren zijn beslissing, maar respecteren zijn standpunt. We wensen Johan dan ook veel succes in zijn verdere carrière en hopen hem nog regelmatig op de club te mogen begroeten. Hierdoor is er een vacature voor een nieuwe hoofdtrainer, met minimaal trainersdiploma UEFA C/Trainer-Coach Senioren 3 in het bezit. Onze club komt uit in de 4e klasse KNVB regio Zuid 2 en heeft een jonge selectie, waar nog veel potentie in zit. Ervaring met dorpsclubs als de onze is een pre. Resultaten en plezier zijn belangrijke ingrediënten binnen onze vereniging. Kandidaten kunnen tot en met 31 december 2023 hun CV sturen naar Gert Bouw, gertbouw1972@gmail.com. Of bellen naar 06-26608784, voor meer informatie.

Last modified: 9 januari 2024

Comments are closed.