IN MEMORIAM BERT VAN DE WETERING

17 november 2023

Eerder ontvingen wij het droevige bericht dat ons lid Bert van de Wetering op 74-jarige leeftijd is overleden.

Bert was lid van onze vereniging vanaf het allereerste uur. In de beginperiode heeft hij een aantal keren gekeept bij Boerdonk 1, maar daarna is hij jarenlang als grensrechter van Boerdonk 1 actief geweest binnen onze vereniging. Mede dankzij zijn bijdrage als grensrechter cq. assistent van trainer Tonny van den Elzen, kon Boerdonk 1 in het seizoen 1975-1976 het kampioenschap vieren.

Bert was een graag geziene man binnen onze vereniging. Nadat hij gestopt was als grensrechter bij Boerdonk 1 bleef hij onze vereniging trouw bezoeken tijdens de diverse activiteiten. Met name op de feestelijke jaarvergaderingen van de Club van 50 was hij een trouwe bezoeker samen met zijn vrouw Maria, waar hij volop genoot van de tonpraters.

Bert stond bekend om zijn geweldige verhalen, welke hij graag vertelde onder het genot van een borrel of een pilske en waar iedereen hartelijk van genoot en om kon lachen, maar ‘Zunne skônne proat is over …’

Bert namens R.K.S.V. Boerdonk bedankt voor jouw verdiensten voor onze club en alle mooie verhalen waar wij nog vaak aan terug zullen denken.

Namens R.K.S.V. Boerdonk wensen wij de familie, nabestaanden en andere naasten van Bert heel veel sterkte toe.

Last modified: 17 november 2023