Nieuwe Clubshop !!

30 april 2024

Met trots presenteren we onze nieuwe clubshop in samenwerking met onze sponsor Intersport Superstore Uden. Op de clubshop vind je senioren kleding in onze clubkleuren geel en zwart. Voor de jeugdsamenwerking tussen RKSV Boerdonk en RKVV Keldonk is de kleding in de kleur zwart en grijs met daarop beide clublogo’s.

En het beste van alles? Je krijgt nu tot en met 30 juni 2024 een korting van 15% op geselecteerde items in de clubshop en bij Intersport Superstore Uden*. Vervolgens kun je de items gemakkelijk afhalen bij Intersport Superstore Uden.

Door te bestellen op de webshop of in de winkel met de RKSV Boerdonk voucher krijgt de club nog een kleine bonus van Intersport. Een win-win voor jou en voor de club dus! Waar wacht je nog op? Neem een kijkje in de clubshop en laat je verrassen door ons nieuwe assortiment!

*De korting is geldig op de gehele collectie m.u.v. acties en/of aanbiedingen.

Last modified: 30 april 2024