Kantinebeheerders gezocht

2 april 2024

We zoeken enthousiaste vrijwilligers die onze nieuwe kantinebeheerders willen worden! Of je nu alleen, met vrienden, of als partners wilt helpen, jouw inzet is van onschatbare waarde voor onze club.

Als kantinebeheerder kun je een scala aan taken oppakken die variëren van het poetsen van de kantine tot het schenken van verfrissende drankjes achter de bar. Denk aan het wassen van trainingshesjes, het bereiden van heerlijke broodjes of snacks en het opruimen na een drukke wedstrijddag. Jouw bijdrage maakt onze club levendiger en gastvrijer voor iedereen die het terrein betreedt. En maak je geen zorgen als je nog geen ervaring hebt, we helpen elkaar en staan voor je klaar. Vrijwilligerswerk biedt niet alleen de kans om iets terug te doen voor de gemeenschap, maar ook om nieuwe mensen te ontmoeten of elkaar beter te leren kennen, nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en deel uit te maken van een hechte groep die samenwerkt voor een gemeenschappelijk doel: het welzijn van onze voetbalclub. Heb je interesse om ons team te versterken? Neem dan contact op met Marcia (06-37434653). We kijken ernaar uit om je te verwelkomen!

Last modified: 2 april 2024