Kantinebeheer vanaf seizoen 2024-2025

10 juni 2024

Een indeling van het kantinebeheer is bekend, maar we hebben nog steeds extra hulp nodig!
In de bijlage vind je een (voorlopige) uitwerking van de taken en personen die zich hiervoor al hebben aangemeld. Dit neemt niet weg dat er nog veel extra hulp nodig is. Voor de duidelijkheid: Ja, dit kan op toerbeurt en ook wanneer het jou uitkomt! Het enige wat je dan hoeft te doen is je vooraf opgeven voor een openstaande taak. Dit geeft je veel meer vrijheid om je eigen tijdsindeling te maken.

Maar zonder voldoende hulp kunnen we de kantine niet draaiende houden. Wat betekent dat dan geldt: Actieve leden vanaf 16 jaar (of ouders/verzorgers voor actieve leden jonger dan 16) zullen, bij gebrek aan voldoende vrijwilligers, door de club ingedeeld worden voor één of meerdere taken. We proberen hierbij rekening te houden met je wedstrijdschema, maar we doen dan een beroep op je verantwoordelijkheid om onze club mee te ondersteunen. We rekenen daarbij op je hulp en betrokkenheid.

Last modified: 10 juni 2024