Intersport Uden nieuwe kledingsponsor R.K.S.V. Boerdonk

7 juni 2022

(op de foto Patrick Koolen accountmanager Intersport Superstore Uden en John Biemans voorzitter RKSV

Boerdonk en de voetballertjes van RKSV Boerdonk en RKVV Keldonk)

Zondag 29 mei jl. hebben Intersport Superstore Uden en R.K.S.V. Boerdonk gezamenlijk een sponsorovereenkomst getekend tot en met het seizoen 2023-2024. Middels deze overeenkomst is Intersport Superstore Uden de nieuwe leverancier van kleding en sponsor van onze vereniging.

Inmiddels spelen alle teams in een nieuw tenue. Dit heugelijke feit werd niet alleen bekrachtigd door het ondertekenen van de overeenkomst, maar daarnaast werd door Patrick Koolen van Intersport Uden ook nog een aantal waardecheques uitgereikt. Deze waardecheques zullen besteed worden aan de jeugd van Boerdonk – Keldonk.

Leuke bijkomstigheid van de nieuwe sponsorovereenkomst is dat de leden van Boerdonk bij aankoop van voetbal gerelateerde artikelen bij Intersport Uden een korting van 5% op de aankoopprijs krijgen. Ga snel een kijkje nemen in een van de mooiste winkels van Uden!

Last modified: 7 juni 2022

Comments are closed.