In memoriam Theo Spierings

29 mei 2022

Eerder ontvingen wij het droevige bericht dat onze oud trainer Theo Spierings op 86-jarige leeftijd is overleden.

Theo was trainer bij onze vereniging gedurende de periode 1997 tot en met 2001. Voordat Theo het eerste elftal van onze vereniging onder zijn hoede nam, had hij als speler al een indrukwekkende carrière bij onder meer 3 profclubs achter de rug. Vervolgens maakte diverse verenigingen in de regio kennis met de visie op voetbal van Theo als trainer.

Theo sloot zijn trainerscarrière bij onze vereniging af met een afscheidsreceptie die hem werd aangeboden. Deze werd druk bezocht door o.a. afgevaardigden van de verenigingen waar hij als trainer en speler actief was geweest. Maar ook spelers waarmee hij gespeeld of tegen gespeeld had waren aanwezig. Sef Vergoossen (oud trainer van Roda JC en PSV en waarvoor Theo veel bewondering had) was speciaal naar Boerdonk gekomen om Theo bij zijn afscheid toe te spreken.

Een welverdiend afscheid waarvan Theo, zijn vrouw Fien en familie volop van genoten hebben.

De crematie is maandag 30 mei a.s. om 10.30 uur bij De Groof Uitvaartverzorging in Beek en Donk. Iedereen die afscheid van Theo wil nemen is hierbij van harte welkom.

Namens R.K.S.V. Boerdonk wensen wij de familie, nabestaanden en andere naasten van Theo heel veel sterkte toe.

Last modified: 30 mei 2022