55-jarig jubileum: Ledenvergadering en Rob Scheepers!

23 januari 2024

Wat een mijlpaal! Op 13 februari bestaat onze geliefde voetbalclub 55-jarig. Om dit speciale moment te vieren, hebben we een mooie avond gepland op dinsdag 5 maart. Voor onze leden beginnen met een algemene ledenvergadering om samen de toekomst van onze club te bespreken en belangrijke beslissingen te nemen. Uiteraard hopen we dat je daar ook al bij aanwezig bent.
Maar dat is nog niet alles! Daarna hebben we iets bijzonders in petto. Niemand minder dan de bekende cabaretier Rob Scheepers, die je vast kent van radio, krant en zijn vele tonproater optredens, zal op onze ‘afterparty’ als dagvoorzitter optreden.
We willen onze leden/vrijwilligers (en hun partner) nu alvast van harte uitnodigen om deel te nemen aan het 2e deel van deze avond.
En we gaan dit feestje niet alleen met onze leden vieren. Nee, binnenkort ontvangen ook onze sponsors informatie hierover en daarna krijgen ook de niet-leden in Boerdonk (18+) de mogelijkheid om erbij te zijn! En een volle kantine is een gezellige kantine, maar vol = vol!
Dus wil je zeker zijn van een plekje? Meld jezelf (en je eventuele partner) dan nu alvast aan via info@rksvboerdonk.nl.

We hopen je te zien op onze algemene ledenvergadering en de ‘afterparty’, waar we samen met Rob Schepers een onvergetelijke avond beleven!
Let op: de vergadering zal eerder starten dan gebruikelijk, maar de exacte tijden worden later nog gecommuniceerd.

Last modified: 23 januari 2024